Sabtu, 9 Disember 2023

Adik tiba2 muncul

 

Ya Allah... Tiba2 ja ada gambar adik.  Rindunya daku dgn adik.  Adik kenanganku.  Setiap pukul 4. 00 am akan gigit2 manja lenganku seolah2 kejut kita solat.  Adik minta makan. Syukur Ya Rabb... DiKau temukan daku dengan kenangan maha manis ini. Moga daku dapat bertemu adik disana nanti. 


Sekarang baby ada lagi dgnku. Mengiau memanggilku setiap pagi.  Baby akan mengiau selagi daku tak masuk biliknya untuk sikat bulu di belakangnya.  Hampir 30 minit daku kena layan baby... Baru baby stabil tak bising memanggilku... Alhamdulillah daku paham. Baby rasa janggal di rumah baru... Baby! Baby!... Baby pon bawa kenangan adik.  Ingat adik dan baby... Besarnya kuasa belas dan ihsan yg Allah anugerahkan kepada kita... Banyaklah bersyukur Eni. Disisi Allah segala sesuatu... Moga daku tak lupa letakkan kesyukuran dihatiku hari demi hari.  Ini doaku Ya Rabb... Aamiin. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TADABBUR AL-QURAN 🚨🔊‼️. - "PENGAJARAN DARI SURAH AL-INSAN" ~ SIRI 4

Semua kita Cinta pada Allah...adakah reality nya tak?...Berdosa...Aku memang cinta Allah...kerna Allah yang penciptaku  dengan keyakinan ..A...