Khamis, 16 November 2023

Pembetulan (RALAT)

 Akulah Burung Pungguk itu...

(Walaupon malang nasibku tapi, aku bersyukur...Maaf..bila ku baca kembali seakan tak tepat meletakkan  simbolik apapon dgn ( Allah Azzawajalla)  Astaghfirullahhilazim.  Ampunkan aku Ya Rabb.. Bantulah aku dengan cahaya Iman dari Mu,Ya Rabb... Lepaskanlah aku dari cengkaman manusia yang tak bersyukur ,jadikanlah aku redho dan KAU TOLONGLAH AKU YA RABB..."Aku harap  tidak semalang ini nasibku..nanti" (selepas ini.)   Ini doaku.. Meskipon buruk,,, rupaku , aku  dah terlalu bersyukur dan memohon kemaafanMu selalu , Maafkanlah aku...,Kau bebaskanlah aku dari "ancaman dan ugutan"  Ya Rabb...aku yakin  kau akan lepaskan aku juga satu hari nanti pada masa dan ketika yang betul. Aku ada ENGKAU YA RABB Hari ini...Aku nampak ianya masih jauh lagi...  

Ya Allah Tuhan yang tetap hidup, yang kekal memerintah selama2nay, Dengan rahmatmu aku memohon pertolongan,.Perelokkanlah urusanku dan janganlah Engkau biarkan nasibku ditentukan oleh diriku sendiri walaupon sekelip mata.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TADABBUR AL-QURAN 🚨🔊‼️. - "PENGAJARAN DARI SURAH AL-INSAN" ~ SIRI 4

Semua kita Cinta pada Allah...adakah reality nya tak?...Berdosa...Aku memang cinta Allah...kerna Allah yang penciptaku  dengan keyakinan ..A...