Rabu, 8 November 2023

Tun M terima jemputan ke ALC Conference, Korea Selatan dan Nikkei Forum ...

 I like This Prime Minister very much...
"Doctor in The House"
Dulu, Sampai di kenali sebagai " Asean Tiger."  Saya cerita dalam buku tu bagaimana sesuatu itu boleh di lakukan.
Yang tak boleh di lakukan dulu ,bagaimana boleh di lakukan sekarang....Saya mempunyai pengalaman 80 tahun lebih sebagai ahli politik,  kalau tak ndak terima pendapat saya pon dengarla pendapat...Saya kata macam ni tak baik memang dia tak baik dan kita tengok apa yang berlaku...sebab itu saya berpendapat bahawa sikit sebanyak pengalaman saya ni berguna...bagi saya lah anggapan saya...

"Saya Noraini, pon kata cam tu ...Semua MB2 kena beli buku ni..."  Buat Panduan ja....

Banyak orang kata tak guna tapi orang yg di luar negara nak tanya saya macam2 sehingga masaalah duniapon mereka tanya...tapi balik ke Mly'sia ini mereka nak tunggu saya tak dak lagi bagus. tak dak kacau sangat.   
                        Masuk Blog " CHEDET"  Like u very much....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TADABBUR AL-QURAN 🚨🔊‼️. - "PENGAJARAN DARI SURAH AL-INSAN" ~ SIRI 4

Semua kita Cinta pada Allah...adakah reality nya tak?...Berdosa...Aku memang cinta Allah...kerna Allah yang penciptaku  dengan keyakinan ..A...