Selasa, 5 Mac 2024

Baby babyku sayang...




Adik...


 Baby! Baby!   Baby terjerit2 panggilku... RINDU agar daku layan dia... Sampai pagini anakku kata, dia buat macam dia anak sebenar dan kita ni anak angkat... Hihi baby... Tengok nenek sungguh2 mintak nenek layan baby..." Ala cian baby"... Nenek banyak kerjaBaby manja macam baby kecil dulu2 jugak... Apa nenek nak buat... NENEK BANYAK URUSAN... Tapi baby berjasa pada nenek... Baby pengganti cinta nenek yg hilang... Kalau baby pergi nenek sedeh balik... Macam nenek baru kehilangan adik dulu... Hancurnya hati nenek... Nampak adik berjuang masa "sakaratul maut" nenek iringi adik dgn bacaan menghadapi sakarat... " Allah humma hauw win alaina fii sakaratul maut"  nenek terus baca sampai adik habis nyawanya jam tepat 6.30 pagi setelah bertarng nyawa daribpukul 11.mlm.. Sedehnya Ya Rabb... Aku sedeh macam aku putus cinta... Rasanya... Adik masih dlm ingatan nenek... Baby dah tua jugak... Nenek sayang baby sama nenek sayang adik... Allah hantar baby dan adik pada nenek sebagai ganti cinta nenek yg hilang... Nenek kena kuat... Nenek nak pergi ke sana dgn mendapat kasih sayang Allah...Moga Allah kuatkan nenek... YAA Rabb... Kuatkan aku jadikan setiap  langkahku mengingatMu... 

Esok daku tak jadi pergi PD daku ajak tangguh sbb daku tak berapa sihat... Lepas Raya lah pulak ya Kak Hindon tapi kak Hindon masih ajak aku keluar untuk makan2 dlm beberaa hari ini... InsyaaAllah... Lusa kak Hindon ambil darah... Syukur daku batalkan itu baik... Membereskan semua kerja... So... Lepas tu kita set up masa untuk keluar pergi makan ja ya... Kak Hindon dah rindu nak keluar dgn ku... Aku pun... Lama dah berkurung... Kita keluar nanti ya..

2 b continued.... Bye dulu... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TADABBUR AL-QURAN 🚨🔊‼️. - "PENGAJARAN DARI SURAH AL-INSAN" ~ SIRI 4

Semua kita Cinta pada Allah...adakah reality nya tak?...Berdosa...Aku memang cinta Allah...kerna Allah yang penciptaku  dengan keyakinan ..A...