Khamis, 21 Mac 2024

Ya Rabb...Semua orangt ada ujian

 


Ya Allah panjangkan umurku lagi agar aku dapat menggambil kesempatan ini, untuk akhiratku.

Jangan sia2 masa yg Allah beri ini.  MaasyaaAllah ibadat dan taat pada Allah itu Nikmat

sekali..   InsyaaAllah.  Tambahkan amal solehku...

Management waktu itu mahal sekali...Wal asri, innalinsaanafil husr,

 Demi masa sesungguhnya manusia itu di dlm kerugian...

Jangan Kaurugikan akudengan keteledoranku, kau jadikanlah setiap langkahku bermanfaat mengingatiMu, Yaa Rabb.   Sesungguhnya aku maknusia yang lalai dan sentiasa berdosa...Ampunkan lah aku Ya Rabb...Pahalakan aku dengan nikmat mata ini, telinga ini dan mulutku ini dengan menyebut mendengardan melihat ayat2Mu Ya Rabb.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TADABBUR AL-QURAN 🚨🔊‼️. - "PENGAJARAN DARI SURAH AL-INSAN" ~ SIRI 4

Semua kita Cinta pada Allah...adakah reality nya tak?...Berdosa...Aku memang cinta Allah...kerna Allah yang penciptaku  dengan keyakinan ..A...