Rabu, 20 Mac 2024

Doakan aku okay..Takut tambah lagi sakitku,,,'

 Sahabatku...

Kau doakan aku agar tiada penyakit serius.

Esok aku akan pergi Check Up .  

InsyaAllah.  

Aku syak tersedu3 ku ini adalah punca dari jantungku.

Dulu masa pakar bedah check X'ray sebelah jantung ku bengkak.

Aku rasa ia makin membengkak. Mlm tadi daku tak boleh tidur...

Daku solat tahjud terus baca Quran..

Kelmarin siang daku dapat rasa sakit dadaku jadi daku syak ..jantung jugak.

Tulang belakang pon...Mungkin juga seperti aku syak tu...

Ni cuba tidur.  Selamat mlm...Assalamualaikum,,,,Malam.

O tolong doakan aku...kawan....Maafkan aku...

Maaf yg benar2 maaf.  Engkau maafkan jugak aku ya,

Aku malas pergi tapi kena pergi juga

Kau kena maafkan aku jugak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TADABBUR AL-QURAN 🚨🔊‼️. - "PENGAJARAN DARI SURAH AL-INSAN" ~ SIRI 4

Semua kita Cinta pada Allah...adakah reality nya tak?...Berdosa...Aku memang cinta Allah...kerna Allah yang penciptaku  dengan keyakinan ..A...