Selasa, 5 Mac 2024

Redho dan syukur selalu Eni...

 


Ya Allah jadilah aku Redho dengan sakit  yang aku hadapi kerana aku telah sihat begitu lama dan boleh bertugas sehingga aku dapat pencen...Aku Redho Ya Rabb.  Kau sabarkan aku dan kau Redhokan aku ...Ya Rabb..Baru sat2 ni aku terima khabar dari anakanda Narimah kekandanya Abang Musa telah kembali ke Rahmatullah dan telah di kebumikan di Perkuburan Bakiq..Semoga rohnya dikumpulkan bersama orang2 yang soleh.....Bertuahnya dia Ya Rabb...Kau ambillah aku disana..Kau bagilah aku rezeki untuk dikebumikan di sana juga Ya Rabb...InsyaAllah aku yakin dan akan berdoa terus ,Ya Rabb.... Kau akan makbulkan doaku ini...Sabar... sabar...minta Allah dengan sabar Eni...Kau akan dapat...InsyaaAllah...Jangan risau ... angkat tangan selalu..nescaya akan Allah makbulkan doamu ...Aamiin....


Maafkan aku, aku suka tulis apa sahaja...yang terfikir di otakku dan terlintas di benakku....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TADABBUR AL-QURAN 🚨🔊‼️. - "PENGAJARAN DARI SURAH AL-INSAN" ~ SIRI 4

Semua kita Cinta pada Allah...adakah reality nya tak?...Berdosa...Aku memang cinta Allah...kerna Allah yang penciptaku  dengan keyakinan ..A...