Ahad, 29 Oktober 2023

PENGHULU ISTIGHFAR ~ Sayyidul Istighfar.

 PENGHULU ISTIGHFAR ~ Sayyidul Istighfar.
Inilah permohonan dan inilah harapan untuk keampunan. Bacalah pada waktu pagi dan petang. Wallahua'alam.






Pengertian Doa..

" Ya Allah Engkau Tuhanku, Tiada yang berhakdi sembah melainkan Engkau, Engkaulah yang menciptakan aku dan akulah hambaMu, aku ada dalam perjanjianMu dan janjiMu dengan segenap kemampuanku,  aku berlindung diri kepadaMu dari kejahatan yang di perbuat,  aku mengaku kepadaMu akan nikmatMu yang Engkau berikan kepadaku, dan aku mengaku akan dosaku, maka ampunlah aku,  sebab sesungguhnya tidak ada yang dapat mengampuni segala dosa kecuali Engkau."




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TADABBUR AL-QURAN 🚨🔊‼️. - "PENGAJARAN DARI SURAH AL-INSAN" ~ SIRI 4

Semua kita Cinta pada Allah...adakah reality nya tak?...Berdosa...Aku memang cinta Allah...kerna Allah yang penciptaku  dengan keyakinan ..A...