Selasa, 14 Mei 2024

No one has SEEN him in YEARS...so we KNOCKED on the door


Aku rindu potong rumput macam ni lagi...senangnya dia buat kerja2 macam ni. 
 Cuma aku tak pandai..Lihat tenaga pakar.  Eni boleh buat ke macam ni.? 
Lawa sangat kerja dia.  Kepakaran tak boleh dijual beli.  Bestnya.  Aku dah tua.  
Kalau masa aku muda dulu boleh la beres kerja membersih macam ni.  

Ada alat macam gunting elektrik. senangnya,  Kena pi search kat DIY ada la kot. 
 hihi.  Peralatan mereka memudahkan kerja. BEST NYA.
Setahun lagi, aku balik , aku makin tua ...Larat ke  aku...Boleh kot,.  Di samping
 upah aku cuba buat sendiri macam ni...Aku suka kerja2 ni.  Ya Rabbb rindunya kerja2 
macam ni....
Mereka...budak2 mude ...tu nampak best...senang  ja beres kerja tu...hihi...
Aku pulak guna mata pisau yang tajam tu aku takut.  (seriau)...ha ha ha ...
macam mana nak jadi...guna mata pisau yg tajam tu kena kuat tangan...takut sangat main dengan benda2 tajam cam tu...hihi...kelakar rasanya nak buat...tapi aku kena boleh..Eni...Kau boleh IndsyaaAllah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TADABBUR AL-QURAN 🚨🔊‼️. - "PENGAJARAN DARI SURAH AL-INSAN" ~ SIRI 4

Semua kita Cinta pada Allah...adakah reality nya tak?...Berdosa...Aku memang cinta Allah...kerna Allah yang penciptaku  dengan keyakinan ..A...