Ahad, 18 Februari 2024

Selamat pagi moga sihat

Meniti batas usia... Moga pokok2 ku di kampong sehat... Aku jugak nak sihat..Eni gi baca Quran lagi bagus,,,Terus tulis agar kau tak mudah lupa,  InsyaaAllah... 
Hari ni rehat lagi,,,Esok cuba posa balik Eni...Ahad,,, Habiskan masamu dengan baca Quran kalo kau sihat nanti Allah bagi lagi sihat InsyaaAllah...
Fajar telah mula menyinsing,,,
Kadang2 rasa macam rugi masa tapi saja train tulis...walau tak ada perkara pon.   Dulu aku hilang senyum,,,hilang tawa hingga aku dapat kembali senyumku...aku kena syukur jugak,,,Baby jugak salah satu punca bagi aku senyum...pagi2 minta main dengan jumping rat dia...aku boleh ketawa sangat2,,Jumping rat tu nak bagi hilang obes baby, sebab dok lepak aja.  Baby! baby,!,,Jika nampak aku suka sangat,  tapi kadang2 aku tak punya masa nak layan baby,,,Baby! Baby,!  Kalau di pk pk usia baby sekarang dah lebih pada usia adik saat adik pergi,,,Baby, baby dah tua...nenek pon dah tua...Moga kita sama..menghiburkan ...agar baby dapat ceria dan baby jugak bagi, urat senyum nenek hidup balik...hihi,,,
Nanti mummy pergi Vietnam kita sunyi...Tapi tak apa Umi dengan Kak Husna ada, Kalo mereka datang kita tak sunyi sangat,  Jangan nenek lupa bagi makan baby sudah......Jom berpagi pagi Eni...Quran jangan lupa.  Minggu ni sakit ja...Ok...
Selamat Pagi Sayang...
Junainaj M. Amin...Cari lagu ni Eni...Daku taip tanpa pakai Spect...main sentuh2 ja ...InsyaaAllah...BYE....

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TADABBUR AL-QURAN 🚨🔊‼️. - "PENGAJARAN DARI SURAH AL-INSAN" ~ SIRI 4

Semua kita Cinta pada Allah...adakah reality nya tak?...Berdosa...Aku memang cinta Allah...kerna Allah yang penciptaku  dengan keyakinan ..A...