Selasa, 16 Julai 2024

Happy tak nak balik? Adikku tanya,.

  


Happy tak rasa nak balik?

Aku jadi tak tahu ...Sebak rasa dada nak balik.  Hanya Allah sahaja yg tahu isi hati hamba..

Sama sedehnya masa aku lalu di laluan jln lama ke Grik 41 Tahun lalu

Tapi disitu letaknya rumahku.  Aku kena balik juga.  Bersihkan dan tinggalkan lagi.  Eni...Kau kena kuat.  Hidup perlu kau teruskan...hanya sikit sahaja lagi dah sisa2 hidup ini.  Kau akan gembira nanti bila bertemuNya ..InsyaaAllah. Jihad ada pelbagai ..Perjuangkan untuk mendapat apa yg dilakukan mereka seusiakau.  Yaa Rabb kuatkan lah aku untuk berjuang.  Perjuangan ini memang susah tapi ianya benar. Kau memang berpijak di alam yg nyata yang hanya kau dan Allah sahaja yang tahu.  Ya Rabb.  Pelukkan aku dengan kesabaran dan keredhooanMu.  Aamiin.

Eni ...happy terus Eni...Yaaa...laman utamaku. Di sini...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TADABBUR AL-QURAN 🚨🔊‼️. - "PENGAJARAN DARI SURAH AL-INSAN" ~ SIRI 4

Semua kita Cinta pada Allah...adakah reality nya tak?...Berdosa...Aku memang cinta Allah...kerna Allah yang penciptaku  dengan keyakinan ..A...