Selasa, 30 Julai 2024

Assalamualaikum

Aku tetap aku...

masih ada sendu pada diriku..

Entah bila ia akan pulih.

Tapi tak sekerap dulu.

Ia akan pergi juga mungkin.

Doktor kata...

Mak Cik boleh  berjump pakar saiketri jika mahu tahu masaalah sedu tersebut...(aku tahu...ianya part of sedih dlm hidupku) 

Tak payah ...kata hatiku...aku ada Allah yang menggamitku setiap malam.

InsyaaAllah ia akan habis jua.

Pon aku tak tahu ...ia tak effect kepada perjalanan hidupku...sudah cukup untuk aku bersyukur.

Allah ...dekatkan lah aku padamu lagi.  Aku adalah aku.

Mungkin aku kena kikis terus cerita lamaku baru senduku hilang terus dan aku akan aman...

Ya Rabb...Aku datang.























 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TADABBUR AL-QURAN 🚨🔊‼️. - "PENGAJARAN DARI SURAH AL-INSAN" ~ SIRI 4

Semua kita Cinta pada Allah...adakah reality nya tak?...Berdosa...Aku memang cinta Allah...kerna Allah yang penciptaku  dengan keyakinan ..A...