Selasa, 30 Julai 2024

Broery Marantika ~Seruling DiLembah Sunyi ~Lirik


Aku nak pergi makan ...Tiba2 aku teringat Seruling Senja...apa isi lagu ni ya...
Sat lagi aku tengok...Hold on Eni ...aku kena telan ubat dulu... Gaya macam sedap lagu ni...

Sebenarnya pada Skrin komputerku  keluar Serunding orang Tua2..Tetiba aku baca Seruling Senja...Ha ha ha ...Lagu Cinta ni rupanya....Aku rasa Sedap pulak Lagu ni" Lagu lama sangat tak pernah dengar...
Hihihi.."  Seruling Di Lembah Lenggong"  Dulu aku rajin tiup seruling.  Seruling buluh yang panjang dan seruling untuk mencipta Lagu Kanak2


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TADABBUR AL-QURAN 🚨🔊‼️. - "PENGAJARAN DARI SURAH AL-INSAN" ~ SIRI 4

Semua kita Cinta pada Allah...adakah reality nya tak?...Berdosa...Aku memang cinta Allah...kerna Allah yang penciptaku  dengan keyakinan ..A...