Selasa, 23 Julai 2024

Dalam Perjalanan aku sorang ja diam ,

 Dalam Perjalanan aku sorang ja diam  sebab aku tak tahu apa yang mereka bualkan...aku dengr ja. Dari satu topik filem ke satu topik yang lain.  Mereka rajin jugak tengok filem2 Melayu ...Malah tahu lagi pengarah filemnya.  Hihi..Eni Memang Kau ketinggalan juga la.  Mula mereka bicarakan tentang cerita Orang Loghat Perak ...Satu demi satu mereka sebut dan di sahut orang yg lain dengan begitu baiknya flow Dailog itu.  

Anis kata..First anis tengok cerita Man Laksa...Anis sorang yang gelak...Hi kawan2 anis banyak dari Serawak tak paham ...mana nak gelak..Kimah Kawan aniss yg ku kenali menengok cerita man Laksa berulang2...seronok sangat kata Anis... Kawan2 Anisni telahAnis terangkan loghatnya satu demi satu. 

Akhirnya mereka yang lain faham...TERPIKIR DLM HATIKU ...aku nak cuba tengok... Orang Perak kena kaya loghat Perak ni ..meh kita cuba...Ok download dulu"Man Laksa" 




                                                                   



Siri  1


Part 2


Part 4


Part 3









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TADABBUR AL-QURAN 🚨🔊‼️. - "PENGAJARAN DARI SURAH AL-INSAN" ~ SIRI 4

Semua kita Cinta pada Allah...adakah reality nya tak?...Berdosa...Aku memang cinta Allah...kerna Allah yang penciptaku  dengan keyakinan ..A...