Selasa, 9 Julai 2024

Aku kena hapus semua yang berbau politik...Maafkan aku...


Aku catat lagi dalam diary harianku hari ini...Penting ni...!

 Aku tak mahu terus berdosa kalau aku komen atau upload politik.  Daku kena delete sebarang yang berbau politik.  Benar atau tidak aku kena go with the flow aja.  Eni jaga akhiratmu  Daku kena delete sedikit demi sedikit jika ada masa.....Biarkanlah mereka.  Dah la aku dah berdosa dgn seseorang yang aku rasa stress sangat...Maafkan aku ...membuat dia terasa hati pada aku...Maafkan lah aku .  Dia kena tahu ...aku tak mahu dia benci aku sampai aku mati...Biarlah di dunia ini kita dah berdamai...tak berdosa lagi...Kita akan tenang kalau kita nak ke sana nanti..Yaa Rabb Maafkan aku dan aku harap dia pon maafkan aku.  Sebenarnya bukan salah, apa yang berlaku, kerana ianya adalah takdir dari Illahi..."Kuatkanlah aku Ya Rabb"  Aamiin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TADABBUR AL-QURAN 🚨🔊‼️. - "PENGAJARAN DARI SURAH AL-INSAN" ~ SIRI 4

Semua kita Cinta pada Allah...adakah reality nya tak?...Berdosa...Aku memang cinta Allah...kerna Allah yang penciptaku  dengan keyakinan ..A...