Ahad, 11 Februari 2024

Nak buka posa dgn apa?

 


Nak buka posa dengan apa ya Eni?

Aku rasa nak buat pecal.

Anakku suruh aku rehat.

Tunggu dia siapkan semua.

Nanti bila petang bahan semua dah ada 

Daku buat ja.  InsyaaAllah.

Hari ni habiskan Juzuk 1, Pada 1 Syaaban.

26 yang masih menunggu buat waktu malam.

Dalam beberapa hari habis lagi 5 juzuk tu.

. InsyaaAllah.

Sebenarnya ni hiburan aku menjelang lagi 17 hariku...

I am low Profail Eni...memang aku suka dok rumah ja.

Aku tak layak kawan dengan sapa2 pon masa ni.

Aku masuk facebook kejap ja, aku berduka cita.

Lihat kawan ku kena Breast Cancer...sedehnya...

Tapi tak boleh tegur sapa2 pon sbb aku kira aku masih kena berkurung  17 hari lagi.

Aku masih dalam perintah berkurung.

Sapa pon daku tak tegur. Tunggu daku benar2 release, 

daku baru ,benar2 boleh tegur mereka.   

Aku tak boleh terima sombong.

Bila aku masuk ke facebook aku jadi benci.

..Itu semua adalah bakal fitnah yg menghampiri aku...Betapa orang cuba masuk ke facebook aku berkali2. Aku jadi sedeh...

Memang tak masuk akal...Aku tinggalkan  facebook, aku tinggalkan  Instagram, aku tinggaaaalkan  Twitter, aku tinggal You Tube semua...Tiba2 kata jumpa aku di Instagram...aku tak suka... 

Sahabatku...kesiannya engkau...aku kena datang melawatmu di Ipoh nanti...Banyak kali kau ajak Kak No datang...Tapi Kak No tidak ada masa nak singgah ,sebelum ni. 

Banyak masaalah menyelubungi Kak No... Dah 2 orang sahabatku aku janji untuk melawat...Moga tercapai citaku...Aamiin.

Sedehnya aku mendengar khabarmu...Lina sabar ya,  Kak No masih tak boleh kemana2 sekarang...Kak No masih dlm perintah berkurung lagi.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TADABBUR AL-QURAN 🚨🔊‼️. - "PENGAJARAN DARI SURAH AL-INSAN" ~ SIRI 4

Semua kita Cinta pada Allah...adakah reality nya tak?...Berdosa...Aku memang cinta Allah...kerna Allah yang penciptaku  dengan keyakinan ..A...