Selasa, 25 Julai 2023

Bila Rindu Ku Sebut Nama Mu


Tanpa ku sedar
Aku tersebut namamu
Mengapakah 
Hanya dengan tiba -tiba
Akupon menjadi rindu
Dan wajahmu pon terbayang
Adakah engkaupon 
Begitu 
merindu


Bila ku rindu 
Aku tersebut namamu
Bila ku resah
Ingin rasaku bertemu
Aku jadi tak menentu
Menumggu kehadiranmu
Mengapakah lama kita 
Tanpa berita

Apa khabar mu disana
kekasihku...
Semoga engkau tak lupa
 Padaku
Jangan biar ku merindu
Jangan biar ku tertunggu
Sepinya di hatiku
 Menunggumu

Bila kurindu 
Aku tersebut namamu
Di dalam mimpi 
Aku dibelai olehmu
Indah sungguh percintaan
Indahnya berkasih sayang
Mengapa aku merindu 
Kepadamu...

Apa khabar mu disana
kekasihku...
Semoga engkau tak lupa
 Padaku...
Jangan biar ku merindu
Jangan biar ku tertunggu
Sepinya di hatiku
 Menunggumu

Bila kurindu 
Aku tersebut namamu
Di dalam mimpi 
Aku dibelai olehmu
Indah sungguh percintaan
Indahnya berkasih sayang
Mengapa aku merindu 
Kepadamu...


Cantik sungguh Lagu Siti Fairuz bagiku...Sangat Merdu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TADABBUR AL-QURAN 🚨🔊‼️. - "PENGAJARAN DARI SURAH AL-INSAN" ~ SIRI 4

Semua kita Cinta pada Allah...adakah reality nya tak?...Berdosa...Aku memang cinta Allah...kerna Allah yang penciptaku  dengan keyakinan ..A...