Adik beradik...Mee ni sedap sangat...Balik nanti u cuba buat ya. Entah bila u dapat rasa mee yang daku masak ini ya. Mungkin sempat...mungkin tidak. Saya berdoa satu hari nanti, mee ini dapat saya masak khas buat adik beradik. Tapi masa tu bila saya tak tahu. Ntah bila?
Mee rebus...
Berbuka Puasa hari ke 3, Puasa 6 Shawal. Hari ni buat Mee Rebus. Jika kita makan mee rebus kita mahukan cili hijau untuk jadikan ulamnya. Di samping bawang goreng dan rebusan sayur. Jika saya Mee rebus perlu saya lengkapkan dengan telur rebus. Hari ni kuah meenya agak gelap... gulanya saya letakkan gula kabung kerana gula putih terputus..hihi.
Bubur kacang, airnya susu segar, bubur kacang. mempelam apple masak.