Selasa, 17 September 2024

Maafkan aku untuk selamanya.

 Assalamualaikum sahabatku semua.

Aku nak mengucapkan selamat tinggal buat semua.  Aku dah kena minta maaf untuk selamanya.  Blogku sekarang dah terlalu penuh sangat dan aku tak boleh nak upload apa2 lagi.  aku mengaku ,aku selalu sakitkan hati sahabat2 disini...Maafkan aku...sebenarnya aku sedih...tak dapat buat hantaran apa2 lagi buat sahabat.  Terutamanya En. Kosong...Maafkan aku untuk selamanya...Aku suka sakitkan hati En. Kosong dengan nasihat nasihat aku yang amatlah  daring sekali.  Maafkan aku.  Is buat kau jugak.  Aku tetap sayang kan sahabat semua untuk selamanya.  Tolong sahabat maafkan aku ya.  Aku...Cikgu Noraini yang bukan sapa sapa...

Daku akan cuba atasi masaalah ini jika mampu...InsyaaAllah...Salam Silaturrahim dan Bye Bye buat semua.  Maaf Dzahir Batin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TADABBUR AL-QURAN 🚨🔊‼️. - "PENGAJARAN DARI SURAH AL-INSAN" ~ SIRI 4

Semua kita Cinta pada Allah...adakah reality nya tak?...Berdosa...Aku memang cinta Allah...kerna Allah yang penciptaku  dengan keyakinan ..A...