Jumaat, 23 Ogos 2024

SM Salim - Tak Seindah Wajah (Official Still Image Video)

 

Maaf..Disini Diary saya...

Sahabatku...,
Sahabat  masih ingat tak lagu ni?
Cuba sahabat  hayati lagu ni...
44 tahun dulu,sahabat  ulang2 pasang. 
Saya  terima ...lagu ni sahabat  tujukan pada saya ,
Sebab apa ?   Saya mengaku saya  bersalah , saya dengar cerita orang.
Bila saya dengar "Khutbah tentang berita yang dibawa oleh orang fasik... perlu dipastikan dahulu kebenarannya....."  So...paling baik saya  nak minta maaf  dpd sahabat kerana saya  bertindak  di luar jangkaan saya dan menyesal sangat.    Ini memang permintaan  maaf secara terbuka saya kerana Allah terhadap sahabat.  Saya takut nanti saya terpaksa mencari sahabat di Mahsyar Allah untuk memohon maaf  maka dengan itu  lambatlah  perbicaraan ke atas saya oleh Allah nanti..  Permohonan maaf ini benar2 saya tulis ikhlas  kerana Allah.   Tolong maafkan saya ya!. 

Saya yakin tuan tak akan balas apa2 perkataanpon  terhadap tulisan saya  ini, sebab. tuan memang _ _ _ _ _ _ _.   Tuan kena belajar rendahkan diri tuan seperti orang lain dari saya, nescaya Allah akan mengangkat tuan ke setinggi2 darjat.  Tentang Lagu ni ada beberapa perkara saya tak terima ...saya maafkan... 

Bila saya fikirkan kembali...perkara yang orang  sampaikan kepada saya itu pon bukanlah besar sangat sampai saya marah tuan begitu.  Perkara itu kecil sahaja...Jika saya fikir fikirkan  sekarang...

Ceritanya ialah: 
 Sahabat kata,  "Saya ini pakai baju elok elok pada waktu pagi dan petang untuk menayang diri pada sahabat sedangkan sahabat dah pon bertunang."  Saya terfikir balik di saat saya tua begini.... mengapalah harus saya  marah kata2 begitu sedangkan keadaan kerja saya pada masa itu, memerlukan saya duduk di luar asrama, waktu pagi dan petang.   Jika benar tuan telah bertunangpon...apa salahnya.   Saya tak perlu marahpon kan...saya hanya perlu "angkat kaki" sahaja...MaasyaaAllah  teroknya saya.  Tiga patah perkataan saya tu saya tarik balik . (I hate you, I hate you, I hate you)  Maafkanlah saya .   Itu cerita kita dulu2.  Kita tak ada jodoh sebenarnya.  Jodoh tuan adalah wanita cantik di sebelah tuan, di setiap hari itu.  Moga tuan terus bahagia.  Saya sangat2 yakin dan percaya kepada Allah, jika Allah takdirkan ada jodoh maka  bertemu juga walaupon sehari lagi menjelang kematian saya.  

Lagu Toxic tu?   hahaha macam menyindir saya ja...maafkan sekali lagi jika tuan terasa hati ya...
Tentang Tanah Rezab Melayu itu tuan abaikanlah jika tak sanggup.  Sebenarnya tuan boleh ambil peluang ini sebab tuan sekarang bersama orang yg paling berkuasa di Perak   .Saya tahu tuan tak sekental jiwa orang lain.  Rasa saya, "Nationalisme saya" lagi kuat dpd tuan kot ...Jangan marah!
Sekali lagi mohon maaf  dari saya ...Jangan terasa hati sebab kita akan mati pada bila2 masa (samada tuan atau saya dulu )  Anggaplah saya kawan lama/baik tuan,  Sekian Terima kasih 
 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TADABBUR AL-QURAN 🚨🔊‼️. - "PENGAJARAN DARI SURAH AL-INSAN" ~ SIRI 4

Semua kita Cinta pada Allah...adakah reality nya tak?...Berdosa...Aku memang cinta Allah...kerna Allah yang penciptaku  dengan keyakinan ..A...