Sabtu, 1 Jun 2024

Perlukah aku bagi kau sakit hati dan sedeh begitu? Maafkan aku sahabatku,


 Sahabatku..

Maafkan aku jika engkau baca artikel ku  mengalirkan air mata...Aku bersalah besar padamu.  Aku tak pernah sengaja  nak buat engkau sedeh begini. Tapi ternyata aku telah  lakukan...Maafkan aku sahabatku...  Rasa bersalah teramat sangat...Maafkan aku sekali lagi.Moga kau dapat maafkan aku.  Lemah betul Imanku.. Aku kena lebih banyakkan Istighfar...Aku mengaku...kelemahanku tak dapat  bersabar..Sebenarnya aku tak perlu marah...Aku perlu cakap Alhamdulillah sahaja..Aku kena redho je apa yg kau cakapkan pada mereka...Aku doakan Engkau dalam rahmat Allah...Maafkan aku...Aamiin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TADABBUR AL-QURAN 🚨🔊‼️. - "PENGAJARAN DARI SURAH AL-INSAN" ~ SIRI 4

Semua kita Cinta pada Allah...adakah reality nya tak?...Berdosa...Aku memang cinta Allah...kerna Allah yang penciptaku  dengan keyakinan ..A...