Sabtu, 29 Jun 2024

Dairiku...astaghfirullah

 

Nak tengok ni apa tentang surah Al Rahman ni,....Eni kau semak ni....


Dalam aku wirid aku terkerlap...termimpi..berjalan dgn anis..daan pelok anis dan teringat nak kata kata...Kalau ini hari terakhir mak, mak minta maaf dan mak sayang anis...MaasyaaAllah..Aku dah dekat dah ke?....di jalan nak ke sekolah jln kenangan kami...Astaghfirullahhilazim...Satu hari kita akan tinggal juga bumi ini.  Sedeh jugak sekejap tadi...Allah jagakan aku...Jangan lena ...InsyaaAllah...Eni Eni...Segar terus biar jgn terlena...takut tak terjaga subuh dah nak subuh...

lagi 30 minit ...




















































































































































.Dairiku  hari ni..Surah waaqiah, Al mulk  AlRahman..Addhuha...aku lena mimpi ini...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TADABBUR AL-QURAN 🚨🔊‼️. - "PENGAJARAN DARI SURAH AL-INSAN" ~ SIRI 4

Semua kita Cinta pada Allah...adakah reality nya tak?...Berdosa...Aku memang cinta Allah...kerna Allah yang penciptaku  dengan keyakinan ..A...