Khamis, 11 April 2024

TNE2 | 010419 | "Misteri Suara Awan & Hidup Equilibrium" - Ustaz Shamsur...



اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ و عَلَى آلِ سِّيِّدِنَا مُحَمَّدٍ

Ya Abdallah...Siapa namamu...
nama apa...Sama dengan bebutan awan itu?
Pi juguih kebun hang...
Apa Istimewanya hang...Aku tak mau cerita tapi hang tanya aku cerita...
Aku dpt hasil cucuk tanam...1/3 daku sedekah ...1/3 lagi aku buat modal musim akan dtg. Aku tak tahu istimewa apa ...
Hadith ini memberitahu istimewanya sedekah...
Seorang bertemu Nabi// " Sedekah yg tengah sihat tak lupa pada Allah...Tak ingat pada nak mati"
"Kembara Zainal" Bawa org gi Mekah...
Ustaz Mai ikut saya ..Dia tak sedap hati...
Ikuti cerita selanjutnya...Allah beri dia di kebumikan di Perkuburan Baqik.

Sedekah ketika kita sedang sihat.

Kena cermat bukan kedekut.

Ikuti cerita seterusnya....Dalam cermat sedekah boleh jalan...ini bagus...
Sedekah yg di beri dlm miskin...baik...jangan tangguh...

Salam Subuh...''11 April 2024''
Ajalku tidak Allah tangguh walau seminit...Cepat2 infaq...jangan tangguh...
Ditangguhkan Jam 6.16 am.....Bye



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TADABBUR AL-QURAN 🚨🔊‼️. - "PENGAJARAN DARI SURAH AL-INSAN" ~ SIRI 4

Semua kita Cinta pada Allah...adakah reality nya tak?...Berdosa...Aku memang cinta Allah...kerna Allah yang penciptaku  dengan keyakinan ..A...