Khamis, 4 April 2024

Tak masak hari ni hanya beli saja...


Hari ni hari rehat daku tak masak.  Anis order Ayam Mas Percik yang daku suka.  Tq.  Souce ayam Mas . dan sos yang daku buat.  Sambal terung sedekah Ramadhan Aini Rohaya, Sardin dan juga minuman Zuss Coffee.

 

Ayamas Percik kegemaranku... Hihi bila makan ayamas Percik daku teringat daku di Taiping...Jika daku keluar dengan kawan daku ajak mereka berkelah di Taman Tasik Taiping.  Daku makan ayamas di Gazebo...seronok sangat.  Jika daku ajak muris,selain Kentucky daku akan belanja Ayamas Percik.  Daku suka sangat.  Hari ini berbuka dengan Ayamas Percik.


Ini Sos ayamas dan sos daku buat.   



Ini sambal terung yang di sedekah ramadhan oleh kakak Aini.  Moga aini mendapat pahala sebagaimana pahala orang yang berpuas. Tidak berkurang walaupon sedikit.  Aamiin



Ini pon masak sardin yang di beriaini. Kami makan bersahur kerana berbuka dengan ayamas.


Ini tembikai Sedekah Ramadhan Maryam...Moga Mariam n Faiz dapat pahala sebagaimana paha orang puasa makan.  Tidak berkurang walau pon sedikit..InsyaaAllah...Aamiin.



Zus Coffee juga order Aini kepada kami.

 Zus Coffee Minuman  ini tersa marchmellon.  Sewdap..Manis amat.  hihi...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TADABBUR AL-QURAN 🚨🔊‼️. - "PENGAJARAN DARI SURAH AL-INSAN" ~ SIRI 4

Semua kita Cinta pada Allah...adakah reality nya tak?...Berdosa...Aku memang cinta Allah...kerna Allah yang penciptaku  dengan keyakinan ..A...