Rabu, 17 April 2024

Daku keluar ambik rawatan dari Klinik Syifa BB Bangi.

  Keklinik Syifa Bandar Baru Bangi

Hari ini daku keluar pukul 9.00am pergi ke klinik Syifa BB Bangi.  Dahulu tu daku rasa macam ok sahaja kesihatanku, sebab sakit pinggangku  itu, bilamana anakku Blender Lobak Putih untuk kuminum dapat menghilangkan sakit dan daku dapat beraya di Rumah Kak Kamsiah dan Maznah.  Syukur Allah idzinkan daku beraya di rumah mereka .   Mereka berjiran tinggal bersebelahan.   Setelah dapatkan air lobak putih itu kawan Anis ,Linda kata ayah dia dapatkan ubat dari farmasi...Ubat utuk membersih kencing.  Dia hantar..gambar. Anis beli tapi jenis lain.



Ya.. Ini yg dapat tadi tapi Doktor suruh beli kat farmasi... Lihat fungsi nya... 
Yaa!  Bagus.   Ianya untuk gaut juga.  Adikku Maznah bagi pada adik Mira untuk 
tunjuk kepada keluarganya yang gaut.

Di antara ubat yg daku dapat tadi, ialah Ubat tahan sakit voren, makan bila perlu.  Antibiotik yg perlu   dihabiskan dan Prudnisolone (Radang/Alahan) diambil bila perlu sahaja.Syukur... Sesampai ja kerumah daku terus ambil ural yg perlu diambil 2x sehari... Ubat2 lain tu 3 x sehari... Means 8 jam sekali telan.  Daku balik dgn rasa syukur... Masa nak solat daku sujud syukur.   Besarnya kuasa  Allah. Sebelum pergi ke klinik, daku solat Istiqarah terlebih dahulu agar Allah aturkan yg terbaik untukku agar  ubat yg diberi bersesuaian dgn sakitku.  Syukur,  Allah Maha Pengasih,,Allah Maha Penyayang, Moga daku mendapat kesembuhan.   Hari ni anakku ambil masa untuk bawaku ke klinik.  Harga yang perlu dibayar keseluruhan setelah dapatkan dari rawatan dan ubat dari farmasi,kurang lebih RM100 sahaja.  Antibiotik.  Anis terpakss beli dari Klinik Azhar setelah  tiga buah farmasi yg kami cari tiada antibiotik.  Syukur ada di Klinik  Dr.Azhar.  





Contoh2 ni simpan... Klo sakit cari ubat ni.  Moga mendapat kesembuhan.  Aamiin..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TADABBUR AL-QURAN 🚨🔊‼️. - "PENGAJARAN DARI SURAH AL-INSAN" ~ SIRI 4

Semua kita Cinta pada Allah...adakah reality nya tak?...Berdosa...Aku memang cinta Allah...kerna Allah yang penciptaku  dengan keyakinan ..A...