Selasa, 3 September 2024

Doaku pagi ini Ya RabbKu,

 

Ya Rabbku ...

Aku bersyukur padaMu kerana aku masih lagi Noraini yang hidup sederhana berbasikal tua dan aku masih di dalam pimpinanMu agar kuat menjadi Noraini dulu yang tidak mengganggu kebahagiaan rumahtangga orang lain dengan bantuan dan pimpinanMu jua Ya Rabbku.  Syukur selalu ku panjatkan padaMu moga kau pimpinlah daku dalam menjalani sisa2 hidupku ke arah apa yang Kau tuntutkan sebagai seorang Muslim lakukan.  Redhokan lah aku dan berikanlah aku keredhoanMu ya Rabb..Selamatkanlah kedua Ibu Bapaku disana dengan mengampunkan dosa2 mereka dan Kau kasihanilah mereka dan Kau hiasilah kubur mereka dengan Taman2 SyurgaMu...Rabbku.. Bimbinglah aku selalu..Aamiin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TADABBUR AL-QURAN 🚨🔊‼️. - "PENGAJARAN DARI SURAH AL-INSAN" ~ SIRI 4

Semua kita Cinta pada Allah...adakah reality nya tak?...Berdosa...Aku memang cinta Allah...kerna Allah yang penciptaku  dengan keyakinan ..A...