Sabtu, 20 Januari 2024

Ustaz Manis - 2024 Tahun Ditunggu Seluruh Dunia


MaasyaaAllah...aku tersedu2...mengapa ya...aku sedeh?  tidak pon...aku tak sedeh setelah aku berjaya sabar.....sabar aku yg penuh airmata...aku kena bannyak bersyukur sbb  Allah telah selamatkan aku Ya Rabb...Aku rasa ini masaalah Jantungku agaknya...aku tak boleh biarkan...keadaan begini terjadi dalam 3 atau 4 kali sehari,,,tak kerap sangat...mungkin  masaalah jantungku kot... aku kena googgle masaalah apa ni...dulu tak sempat check di Lenggong sbb aku kena datang sini dan tukar check kat bangi,,,sekarang di Bangi,,,check darah pada bulan 4 nanti...jauh lagi...aku kena cari kat doktor2 di google...cari swndiri  eni...anakku ajak gi doktor swasta...aku tak mahu...tak yah...aku rasa aku tahu ...masa nak operation dulu aku dan tengok keadaan jantungku ...aku tanya pakar bius tu..bila aku nampak agak pelik keadaan xray tu...Doktor kata sebelah dpd jantungku ada sedikit bengkak ...tapi tak serius la tu sbb aku masih boleh jalani oprtation tu...cari sendiri...esok

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SS Dato Dr Asri-Selagi Kamu Mcm Itu Selagi Itulah Kamu Mcm Itu

  Friday 31 May 2024 SS Dato Dr Asri-Selagi Kamu Mcm Itu Selagi Itulah Kamu Mcm Itu Jaga amalan adab sedikit yg di buat biarlah berkekalan.....