Sabtu, 20 Januari 2024

kesihatanku hari ni...

 Mula test..

Darah tinggi    : 117/78

nadi  :  77   just nice....ok..

gula darah pulak...:  8.1

moga elok..

Second test

High Blood Pressure    :114/71

Pulse  : 74....kira ok jugak....

gula darah...:  8.1

aku makan apa?

sebiji pisang...kueh bangkit cheese aini bagi...sahur mee goreng aku request, anak aku masak dgn sebiji telor untuk protein... hihi ...mungkin yg semalam kot...semalam aku cicah mempelam dgn serbok asam masin...asam masin tu banyak gula kot...oic sepotong tembikai...semalam makan bihoon tom Yam anak aku masak tak manis...kuih bangkit cheese semalam 2 biji...ya tak pa ...Biasa tu 6.1, 5.7, 6.8 kadang2 7...takpa tak pa, control lepas ni...  Dgn result ni boleh teruskan posa....SET

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SS Dato Dr Asri-Selagi Kamu Mcm Itu Selagi Itulah Kamu Mcm Itu

  Friday 31 May 2024 SS Dato Dr Asri-Selagi Kamu Mcm Itu Selagi Itulah Kamu Mcm Itu Jaga amalan adab sedikit yg di buat biarlah berkekalan.....