Bismillah... Assalamualaikum... Pagi2 lagi Linda call anis dari Thailand bercuti...menyatakan dia beli Nasi kerabu dan Nasi Ayam penyet untuk mak anis dan anis...Hihi..Semoga Linda selamat dalam perjalanan dan gembira dalam percutian yang tak panjang sangat ini. linda bawa anak2 berjalan.
Alya dah tak jadi pergi melaka sebab Aswad dah letih sangat Jem di jalanraya dari Perlis Ke Bangi. Jadinya Alya datang dengan anak2 ke Rumah Kakak dan mereka celebrate Hari Jadi Mak Anis di Bidadari Turun Malam. Daku letih sangat tak join. Alya, Aini, Aleesya, Husna, Zariff, dan Zayyan. serta Mak Anis
Malam... 4/9/26.Daku Buat Nasi Impit buat berbuka puasa.
Kami berbuka puasa dgn Nasi Impit dan Anis hantar kakak dan Una.
Lontong cukup semua syarat cuma sengkuang aja yg tiada... Pon dah sedap dah...
Kuah Kacang dan sayur lodeh... Yummy. Makan mlm...
Jika suka makan aja dgn kuah kacang...
Hari ini buat dgn beras. Wangi... Jadi tapi tak sesedap dan secantik dgn beras biasa. Daku tak kisah... Jika nak makan daku buat aja....
Daku suka dgn sayur lodeh sekali dgn kuah kacang...
Lontong sebenar ada serunding kelapa. Daku ini sudah mencukupi...

















