Jumaat, 21 September 2012

Sambungan...

Murid gemar dengan Teknik belajar sifir yang sangat mudah dan cepat menghafalnya.


 Murid boleh kuasai dalam masa dua minggu, malah ada yang kuasai dalam masa 1 minggu dan ada murid yang boleh kuasai dalam masa 2 hari.  Tak percaya ?


 Kemahiran 4 operasi yang berbeza-beza ,maka setiap satu kemahiran perlu ada gerakerja yang pelbagai.   PDF Latihan Operasi tambah terdapat  37 muka surat, operasi tolak sejumlah 35 muka surat,operasi darab pula berjumlah  38 helaian dan operasi bahagi, sejumlah 30 muka surat.
 
 
Apa kata Mereka yang pernah mencuba kaedah ini…
   m
Ini adalah kata-kata murid saya dan rakan saya dikalangan guru-guru yang mengenali SPMN.

 
Ahmad Anwar bin Mohd Tahir.

Saya bersyukur kepada Allah kerana Cikgu Noraini telah mengajar saya
 Teknik Skor Pantas Nori semasa di Tahun 5 hinggalah saya ke Tahun 6.
  Saya telah mendapat A dalam UPSR 2011.   Dengan Sknor Pantas Nori ,
saya boleh mengira dengan cepat dalam Matematik.  Skor cikgu
menyebabkan saya dapat menambah dan menolak pantas dan masa
 mengira tidak perlu lama dan  ianya menjadikan Menyelesaikan Masaalah
Matematik sangat mudah.  Dengan Teknik menghafal sifir yang di ajar
menjadikan saya rasa mudah menyelesaikan masaalah bahagi. 

Saya suka belajar dengan Cikgu Noraini. 
Terima kasih Cikgu!

 
















Gideon Pengiran Edward

Sejak saya  belajar Matematik dengan Cikgu Noraini dan mengikuti program ini, saya dapat memahami formula Matematik dan setiap bab yang diajar dengan mudah.  Bahkan saya sudah boleh menyelesaikan masalah Matematik dengan cepat. Jika sebelum ini, saya sangat lambat mengira dan selalu mendapat markah yang sederhana saja dalam ujian atau peperiksaan, tetapi keadaan ini berubah sejak saya mengikuti program ini. Bahkan saya dapat memperbaiki prestasi ujian Matematik saya dengan cemerlang. Ini terbukti apabila saya mendapat ” A” Matematik dalam UPSR tahun 2011.  Melalui cara pengajaran yang mudah, langkah demi langkah, saya mudah memahami dan cepat menguasai apa yang diajar. Saya juga semakin mahir sifir dan dalam masa yang singkat saya boleh selesaikan sehingga sifir 12.  Program ini berjaya memenuhi impian saya untuk mencapai  Matematik “ A “dalam UPSR.

 Terima Kasih Cikgu! 



 


eBUKU INI DITERBITKAN SEBAGAI SUATU USAHA YANG BAIK DAN PERLU MENDAPAT SOKONGAN.   INI ADALAH KERANA PENDEKATAN YANG DIPAKAI,IAITU KAEDAH PANTAS NORI AMAT MUDAH DI FAHAMI.   DENGAN CARA INI PEMBACA DAPAT MENGIKUT KAEDAH YANG DIAJAR TERSEBUT.  OLEH ITU,PENDEKATAN INI DAPAT MENGGALAKKAN PEMBACA MENGERTI DAN MEMAHAMI OPERASI ASAS MATEMATIK. IANYA DILENGKAPI DENGAN TUNJUKCARA YANG RELATIF LENGKAP,SEHINGGALAH PEMBACA TIDAK AKAN MENGALAMI KESILAPAN DALAM MENGIRA BAHKAN LEBIH PANTAS!.INSYA-ALLAH BUKU INI DAPAT DIJADIKAN SEBAGAI SALAH SATU RUJUKAN,KHUSUS PARA PELAJAR YANG HENDAK MENGUASAI OPERASI ASAS MATEMATIK DENGAN MUDAH DAN DAPAT JAWAPAN SECARA TEPAT DAN BETUL...


Muhamad Nor bin Bakar,Guru Matematik di Sk Taman Jana, Kamunting Perak..






                                                                                   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TADABBUR AL-QURAN 🚨🔊‼️. - "PENGAJARAN DARI SURAH AL-INSAN" ~ SIRI 4

Semua kita Cinta pada Allah...adakah reality nya tak?...Berdosa...Aku memang cinta Allah...kerna Allah yang penciptaku  dengan keyakinan ..A...